måndag 22 februari 2010

Då var man här igen....

Hej igen käre gamle blogg.... kanske skulle starta upp denna sidan igen?? så nu finns väl jag här ett tag igen... Här snöar det för fullt igen har väl snart kommit 1 meter snö.. sägs att vi inte har haft så här kallt och massa sedan 1987??? sen helgen här har det väl kommit en halvmeter snö... ja man känner sig lite insnöad här men man har 2 som storm trivs ute i snön.. men de tär inte lätt att pulsa ute i skogen nu... ska se om jag kan sätta lite fart här och ta mig runt sjön idag... förhoppningsvis har dom plogat och att massa folk har trampat upp rundan *S* tur att man har 2 som plöjer framför en.. ja först kommer raketen Fame och efter kommer lurvetussen och sist brukar jag komma *S* Tror jag ska ta med mig kameran ut idag så kanske jag kan ladda upp lite nya bilder här under dagen.

Dagens bilder när vi gick runt Tranemo sjön... ojoj så mötte vi skogens konung,... iiiiii..... hundarna lösa.. tänkte bara spring nu inte till älgen... men så kom jag på i all hast jag har ju kameran med mig.. fort upp med den och klick o bara hoppades att älgen fastnade på fotot.... kan tala om att jag gick med raska steg därifrån och vände mig många gånger om så att den inte kom efter mig i all den snön vi pulsade i.... när man väl kom hem igen så var det bara att ta tag i snöskottningen *pust*















1 kommentar:

☀️http://gronasolglantan.blogspot.se/ sa...

Är detta en gammal blogg??? Har jag inte sett innan. Vackra bilder på hundar och älgar....