lördag 18 september 2010

rallylydnad Falkenbergs BK

Idag packade jag in mig och Isiss i bilen för att åka till falkenberg Bk och tävla rallylydand.. ojoj vad regnet/haglet öste ner när vi åkte ..fick tom stanna bilen för jag såg inte ens vägen när jag körde.. till slut så kom vi fram.

Hann precis se Camilla med Fiffi i slutet ..synd att de inte fixade sista skylten för innan den så hade det gått bra.

När det väl blev Isiss tur så kändes han på hugget .. ja han ville verkligen visa vad han kunde i dag.. blev lite små missar på tävllingen..synd att han hann sätta sig ner efter vi gått 1.2.3 backa skylten för där hann han sätta sig jämte mig innan jag hann gå i slutet.. så där försvann 1 0 poäng med en gång sen var det lite snusningar.. sen var den där 8ans frestelser med korv burkarna som han snodde förra gången.. jippie vi klarade det ... pust där kunde man andas ute lite.. sen gick det som smort resten av banan.

Han fick i hop 85 poäng av 100 möjliga .. som sagt sittet där är lite snörpligt.. jajja nu gäller det att vara snabbare än han nästa gång..vi fick med oss ett nytt koppel hem som pris =)

Inga kommentarer: