fredag 1 oktober 2010

Oväntat samtal

Idag när jag, Gitte & Ewa hade ett litet möte i lokalen så ringer min mobil... okänt mobil nummer så man är ju lite vaksam vem det är... blir glatt överraskad när det var ena chefen jag vickade för i somras =)) Hon undrade hur jag hade det och om jag hade ngt jobb nu? - nej sa jag söker lite jobb annars är jag väl här hemma.. Hon berättade att hon har aldrig haft ett så välplanerat lönesamtals upplägg som jag hade gjort till henne.. för när hon har gjort tidigare så har det varit så snävt med tid... alltså denna chefen är någon man ser upp till och super duktig som chef... så jag fick massa beröm av henne och samtidigt sa hon att hon pratat med socialchefen om hur jag varit i sommar och bara lovordat mig =)) så jäkla skoj att få så mycket beröm av henne. Tackade henne jätte mycket och självklart skulle hon säga till mig om hon behövde en vikarie om hon ville ha semester.. det säger inte lite detta att jag måste gjort kanon gott intryck på henne.. så glad så nu går man väl på moln här ett tag... Åhh måste bara åka till Smålandstenar en dag och hälsa på dem igen =))

Sen på kvällen fick jag flera mess av en annan oväntad person *skoj*

jaja hinner egentligen inte sitta här mer.. borde sova för ska ju tävla i Halmstad i morgon.. blir tidig morgon och möta upp Gitte 07.00 vid willys för att fara till Halmstad, men var hemma och lånade GPS:en så nu borde vi hitta dit.

1 kommentar:

Gitte sa...

Jag är övertygad om att du var värd vartenda ord...så glad för din skull vännen. Kramiz...