lördag 12 juni 2010

funderingar

Då har man hunnit jobba i 2 veckor... trött är man när man kommer hem.. men det ska bli en spännande sommar att arbeta som områdeschef inom äldreomsorgen...

Funderar lite på hur jag ska göra i höst med Isiss och rallyn.. om jag ska skippa kurs med honom till hösten och bara träna hemma, men samtidigt har vi skoj på kursen... velar fram och tillbaks hur jag ska göra... han har ju viltspår öppen klass i höst och som sagt sen vet jag ju inte hur jag har det med jobb heller...återkommer senare när jag väl bestämt mig hur jag ska göra.
Vad det gäller Fame så är vi anmälda både till dirigeringskurs för Annika i höst samt att vi ska fortsätta med lydnaden för Lottis + att vi ska hoppa med träningsgruppen i lydnad.. Det är detta jag vill göra känner jag och som sagt lite mer motiverad hund är Fame så det är väl därför jag är i valet och kvalet hur jag sk göra med Isiss killen.. men som sagt mycket har man lärt sig på honom hur man kan träna hund för att få honom motiverad..

har nu suttit här och anmält Fame till 2 olika B-prov för retriver ett i Älvsborg 31/7 - 1/8 och 28-29/8 i Borås... nu ska de bara betalas in oxå. sen har jag lite funderingar på lite lydnadstävlingar jag vill anmäla henne till men det kommer jag inte att avslöja, *S*

Inga kommentarer: