fredag 2 juli 2010

varmt ska det bli



Ska visst bli 30° varmt idag ... men inte ska vi klaga för det... älskar solen och värmen mer än vintern så jag trivs kanon bra nu..lite varmt är det att jobba bara men man har ett bra jobb så man behöver ju inte sitta på kontorsstolen hela tien utan kan röra på sig mellan varven.. Denna vecka har jag jobbat på Lugnet i Broaryd ett helt underbart ställe för de äldre att bo på.. precis nedanför finns en sjö med brygga som man kan avnjuta sitt kaffe på.... så här skulle man bo när man blir gammal.. synd att jag glömde ta ett kort o visa hur fint det är där ute .men kanske åker dit en dag igen och då ska jag ta ett kort..

Idag ska jag till Ryda utställningen med mamma och hälsa på Isiss uppfödare. Isiss ska få ligga hemma men Fame ska få följa med och hälsa på dem för de har inte träffat henne.. Sen i kväll blir det grill och ngr kalla med Rebecca här hemma.. ha det gott kram

1 kommentar:

Gitte sa...

Hej där på andra sidan. Ja nog fick vi riktig sommar tillslut :) Vår tanke var oxå att åkt till Ryda i helgen men vi hoppade det i år. Trodde mig kunna åka på lydnaden idag men måste hämta mor på Landvetter så jag kan inte idag heller :( men vi synes på promenaden i morgon väl ?? Kramiz...