tisdag 23 mars 2010

invigt lokalen med lite rallyträning




Idag har vi invigt lokalen med att träna rallylydnad...även Henke dök upp efter skolan och tränade en del med Isiss..

fick ett trevligt samtal av Fames uppfödare här i kväll att hon står för HD-röntgen, 1-årsvaccination och att jag får bilersättning för att jag åker till Jörlanda och gör detta.. så i morgon bitti ska jag ringa vetten.

I går hade vi lydnadskurs för Lottis och har nu blivit i hopslagna med en annan grupp, så en ny matte och vovve var med oss i går *skoj* Nu ska vi sätta mål som vi ska jobba mot att visa upp om 4 veckor... Mitt mål är att Fame ska sitta still med dummy/apportbock jämte mig..så nu ska det tränas för fullt här med detta.. och jag tror att hon kommer att fixa det. Klarar vi våra mål så får vi en gratis träning med Lottis :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Värsta snygga lokalen!!