måndag 15 mars 2010

nu händer det saker

ja nu rör det allt på sig....började dagen med en morgon promme med mamma och hundarna..Fame är hel tokig i mamma nu för tiden *S* men hon går helst med Isiss som lunkar på framför henne... ja Isiss är nog favoriten *S*
När jag kom hem igen så fixade jag lite här hemma och så fick jag ett sms av Gitte... japp nu rör det på sig vi kanske får ta turkarnas lokal på Arnotex =)) så vi bestämde efter att jag varit på AF så träffas vi på fiket och pratar i hop oss lite. Ja Tranemojyckarna består av mig, Gitte & Ewa =)) Stack in på AF och pratade med en prat glad gubbe... och skrev in mig och ska nu på möte redan på onsdag morogn ngt basinformation man ska gå på .. sen bokar han inte in mig på ngt nytt möte utan ajg hör av mig bara om jag får ett jobb annars så ska jag komma till honom den 1/7.
Går ut och väntar på Gitte & Ewa medan jag står där ringer mobben... åhhh ska på anställningsintervju på fredag som enhetschef på Sjöbo kommundel. Skoj skoj... nu händer det saker här.. hoppas jag kan få en av de 2 tjänsterna de har ute =))

Nu ska jag fara in till Borås, möte med Starkraft... ha en bra dag alla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så spännande!! Håller alla tummarna jag kan!!

☀️http://gronasolglantan.blogspot.se/ sa...

Åhh va kul...håller tummarna oxå.
Gott att ha en säker inkomst.
Kram