söndag 21 mars 2010

massa på G

opps då har även denna helgen runnit i väg i en rasande fart. I torsdags fick vi ju nycklarna till våran lokal och samtidigt var vi där och röjde bort allt så att vi själva får plats..Detta kommer att bli kanon bra, man fattar det inte än att vi har en egen lokal här i Tranemo och kan träna inomhus så mycket vi bara orkar och kan. I fredags var jag på anställningsintervju i Borås och hoppas att jag kan få en av de 2 tjänsterna jag sökte....verkade som de gillade mig iallafall.. många bra nick från ena enhetschefen som man skulle jobba nära om man fick ena tjänsten.. hoppas hoppas nu =))) som sagt de skulle nog vara klara med rekryteringen om 3 veckor och vi var 29 st. som sökte och 6 st är vi som är kallade till intervju.
I lördags packade jag in hundarna i bilen och åkte ut till Uponor för inomhusträning med Vift gänget..Det var jag, Ann, Monica, Marianne och Susanne som var där och tränade.. Susanne och Marianne visade lite moment från Heelwork programmet de ska ha uppvisning med på pingstafton, OCh vi la även en liten rallybana för det ville Susanne se och provade på. Skoj skoj var det. Sa även till Susanne att de får komma till våran lokal i Tranemo och gärna tyckte hon och så Ditte med sa hon. Självklart =)) JA Viftgänget vet ju som sagt redan att vi skaffat lokal och de har lovat att komma till oss mellan varven och träna.

Veckan som kommer oxå gå i en rasande fart med bankmöte med Gitte o Ewa på måndag och sen på kvällen är det Lydnadskurs för Lottis. På tisdag är det nyckeldag på Startkraft så då får man åka in till Borås på fm... Onsdag är det rallykurs för Annika och på torsdag är det dags för anställningsintervju i Dalsjöfors som enhetschef... det rör på sig =)) fredag... hmm inget inplanerat *S* På lördag ska jag, Gitte, Ewa och Ann på ledarskapsutbildning med studiefrämjandet, japp vi ska starta studiecirkel.. hinner nog precis hem eller samtidigt som Rebecca .. japp tjejsnack ska vi ha och hon har även med sig Gessle (sin flat) det skiljer bara 3 månader på Gessle och Fame och på söndag är Fame 1 år.

Inga kommentarer: