tisdag 20 april 2010

Fame har börjat löpa så nu har hon blivit stora tjejen



I måndags kväll var det att visa upp om vi klarat vårat mål på lydnadskursen.... klart vi klarade vårat mål med att hålla apportbocken stilla i ngr sekunder.. satt som ett ljus och apportbocken snyggt i munnen =) Så nu har vi fått en X-tra lektion för att vi klarade målet... Nytt mål är satt som vi ska visa upp om 4 veckor...nu blir det att få ett snyggt fotgående, Fame har börjat gå lite snett det sista så nu ska vi träna fot ut med väggar/staket så hon inte vinklar ut men testade henne lite i kväll på kursen och då gick hon rakt igen.. som sagt träning ger färdig het.
Upptäckte när jag kom hem att det fanns ngn lite blod fläck på filten i bilen... även inne sen fick jag se ngn fläck.. har en stor tjej nu Fame har börjat löpa för första gången.

Tisdag:
Har suttit och sökt massa jobb i dag igen... vill ju ha ett jobb nu..är inte skoj att bara gå hemma fast jag har lön :( är så rastlös så jag vet inte vad jag ska hitta på....

Försökt få tag på min instruktör om Xtra kursen på fredag om jag ska komma eller inte.. som sagt Fame har ju börjat löpa i går... passar dåligt med löp just nu *S* är ju anmäld till västras working-cup med start den 8/5 .. så löp fort nu *S*

Onsdag:
En mulen dag är det och nu på fm. ska det bli hundpromme med Tranemojyckarna och i kväll blir rallylydnadskurs med Isiss.. full fart som vanligt... hmmm kanske inte hinner börja jobba :)

Inga kommentarer: