lördag 3 april 2010

Påskhelgen

I går påskafton fyllde min gamla farmor 95 år så då var det kaffekalas med tårta på Hjälmå i Dalstorp där hon bor. På kvällen gjorde jag inget... lite trött sen långfredagen då jag och Sandra gjorde Kinna hotell..skoj skoj men va trött man är dagen efter *S* Just det först på långfredagen hade Tranemojyckarna sin första hundaktivitet, hundpromenad på schemat... det dök nog upp en 15 st hundar om det räcker. Jätte skoj att så många kom som man inte hade en aning om. De vill redan veta när nästa gång är.. efter prommen på ca 1 timme så gick alla upp i våran lokal på fika och hundsnack. Det var jätte uppskattat att vi har fixat en lokal här i Tranemo och vi fick mycket beröm hela tiden =))





I dag påskdagen är det dags för apporteringskurs med Fame, ska kolla så att hon är tyst!!!! är hon det när de andra hundarna jobbar så åker vi till Lillsjödal nere i Skåne på retriver läger med kenneln under Kristihimmelsfäärdshellgen. Min snälla uppfödare betalar isåfall för mig =)

Bilderna är från när jag var uppe vid Bergsås och tränade lite 1/4-10


1 kommentar:

Anonym sa...

Är Fame redan 1 år - stort grattis till henne!

O vad kul ni har haft det under påsken o vilken fin påskbild!

Kram o vi ses snart - imorron dyker jag upp i Borås igen =)