onsdag 19 maj 2010

Fått sem. vik som enhetschef =))

För knappt 2 veckor sedan ringde en socialchef mig... hade ju sökt ett jobb tidigare som enhetschef men fick det inte pga av att jag inte har erfarenheten.. men hon hade sparat mina papper och nu kollat upp lite och hört med sina enhetschefer om attev. ta in mig i sommar som stöd för dem. Så i går var jag i Gislaved och träffade henne och utvecklingschefen...de skulle ta referenser så fort de kunde.. redan i dag på middagen ringde hon mig och erbjöd mig ett sem. vik som stöd för enhetscheferna.. så nu har jag jobb from 1/6 - 31/8 =)) och jag är den enda som de har ringt och pratat med.. som hon sa jag har jätte bra formell kompetens men saknar erfarenheten IRL. Så tycker det är jätte gulligt av henne att erbjuda mig detta samtidigt som jag får känna på om det är något jobb för mig =))

I kväll är det rallylydnadskurs med ISiss..ikväll ska vi till I15 och träna där.. bra att vara på olika platser att träna på.. just det i morse var jag och Gitte ute med alla våra hundar på en promme och kollade in Kalvängsberget eller nu vad det heter??

Inga kommentarer: