lördag 29 maj 2010

klassvinst =)

I dag bar det i väg upp till Hjo på workingtest..mötte upp Annika vid Aplared så packade vi in oss i hennes bil och åkte vidare.. ja började färden redan vid 5 tiden på morgonen *gäsp*

Jag fick startnummer 7 så nu hade vi lite tid att titta tänkte jag..men vi blev uppdelade så jag fick starta först i våran lilla grupp..

Ruta 1: var två enkelmarkeringar (19 poäng) snabbt ut över sten muren och plockade in båda snyggt.
Ruta 2: en diregering ut till samma plats där markering två hamnat tidigare (20 päng ;) full pott) Här stack hon rakt ut och hämtade in den skit snyggt ;)
Ruta 3: två vatten markeringar (17 poäng) Här tog hon sig bra ut i vattnet och tillbaka in, sen är det detta med avlämningar hon släpper dummyn och skakar sig sen tar hon upp den och kommer in med den..men detta vet jag så det var ingen överraskning.
Ruta 4: En diregering mot en dummy som vi fick gå med när de la ut den, sen skulle man gå fot en 5-10 meter och vända om och skicka ut på en diregering (18 poäng).
Ruta 5: var två enkelmarkeringar (18 poäng) här letade hon lite men hittade dem och kom in med dem.

Tycker att det var ett bra upplägg på testet, fick frågan har du sett resultaten?? - näe, sa jag... Du har 92 poäng fick jag till svar..ja för du har väl startnummer 7 ??? Ja, så snopen jag blev .. mitt lilla yrväder gick och vann dagens NKL =))) Jag fick en ny visselpipa gjord av horn =))

Så jäkla impad av mitt lilla stjärnskott, så nu är vi uppflyttade till ÖKL.. men får vara kvar i NKL året ut *pust*

Kan fortfarande inte fatta att det är sant.. att jag har en sån bra hund .. överlycklig är jag som fått denna lilla tjej hem till mig.

3 kommentarer:

Gitte sa...

Fasiken vad bra ni är och vilka poäng !! Grymt bra jobbat, ni var bäst...vilken härlig känsla det måste vara...massor av grattis-kramizar igen från oss på andra sidan :))

Linda sa...

Jättegrattis! Gud vad ni är duktiga!!

Bredaredsmaffian sa...

Grattis!!!!!

Vad duktiga ni är!

//Bredaredsmaffian